Trädkronan

Idag har vi haft lite respons på våra skisser och det gick riktigt bra , efter skolan åkte jag hem och somnade eftersom vima löper så har jag inte fått mycket sömn i natt hmmm. Thaiboxningen på kvällen gick inge vidare då min kropp är uttömd på energi och behöver en utlandsresa till ett soligt och lugnt ställe för att orka med allt och det vet man ju hur det blir med den saken. Sagt o gjort så tränade jag i a f och ikväll har jag skrivit PM för helgen som varit med skulptering, skissat massa andra lampor och mailat lite om en utställning som jag hoppas få ställa ut på senare i år. Den som lever får se.
Imån håller jag åter igen i silversmideskurs på kvällen och jag hoppas att få tid över att göra ett beställningsjobb och ett halssmycke till David....men tyvärr har dagarna för lite timmar för mig just nu , jag är superstressad och upptagen så förlåt alla ni som väntar på att jag ska höra av mig , det kommer dröja 2 v. till innan det blir verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0