NYSTART AV BLOGGANDET

Ja nu får det vara nog , jag stuntar i att min design på bloggen ser ut som kattskit och skriver på. Om ett tag ska jag få hjälp av en klasskompis att fixa till den så att den blir lite mer personlig och så att jag trivs när jag besöker mitt lilla krypin.

Jag har i helgen varit på skulptering och jag skulle lagt upp bilder om det hade funkat men jag lägger upp dem senare, vi gör i a f en stor "trädkrona" jag och Sara och även om den inte på långa vägar är klar så börjad den ta form och jag tror den kommer bli grym och lysa upp tillvaron i höstmörkret.
Katterna är hemma på besök i 2 v då Mannen är ute och gör europa upplyst om deras vackra musik med The deer tracks och Vima började ju självklart löpa när hon skulle bo här ,,,, jättehärligt på nätterna kommer det att bli. not.

Nu ska jag sätta mig och skriva mitt PM och kolla på nån dålig film som jag kan somna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0