helgen som varit

Jag har minst sagt haft en helg med massor att göra, fredagskvällen började jag med att äta god indisk mat med klubb volym folket , även om den käraste saknades. Jag jobbade sen i entren fram till 2 på natten och skyndade mig hem för att sova , vilket såklart inte går när man är lite stressad över att man bara måste sova för att orka gå upp halv nio på lördagen somnade dock men fick lite oväntat besök kl 4.30 av en som inte va så nykter och undrade om soffan va ledig. Så min sömn blev inte som jag velat, men men ,vänner är till för sånna tillfällen.
Lördagen går jag som i dvala på min silversmideskurs som jag haft/har, fick hjälpa alla nybörjare så gott jag kunde med att komma igång vilket i slutändan gick fint. 16 00 fort ut i min fina racerbil och gasen i bott mot sandviken där min mormor har 80års fest och ALLA mina kusiner och mostrar morbror mfl mfl hade kommit för att gratulera. Vissa hade jag inte sett på 7-8 år...skäms. Men det va jätteskoj att se och höra vad alla gjorde nuförtiden, det är tydligen bara jag som inte har blivit vuxen än.......
Hem efter festen och vila en timme för att börja jobba kl 22 i jägerbaren, hem och sova kl 3.30 och upp kl 8.30 för att tillverka mera silverprylar. Och nu äntligen är jag ledig 16.00 söndag 4 e okt ända till 9.00 måndag morgon. yehaye.
Men tiden går fort och det är jag tacksam för , saknar min karl. Han kommer hem om en v.

Fortfarande kan inga bilder laddas upp, varför?
ja det vet nog bara min telefon och min käre vite dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0