Frostbrunnsdalen

Nu har jag varit i borlänge ngr dar och hunnit med att besöka ett jättemysigt ställe som heter Frostbrunnsdalen.
Det är ett naturreservat som har en källa med färskt porlande vatten som vi drack ur. Smakade vatten...!
I den källan bubblar vattnet upp från botten som minigejsrar lite då och då men tyvärr fick jag inte se detta . Kanske nästa gång om vi åker dit när det är sol i s t för regn och man inte har lite bättre kläder på sig.
Där lever oxå vackra uråldrigaträd som lönn asp och pil (som den trätekniker jag är ....not, he he). Se men inte röra.
Men fota dem fick jag och det har jag gjort med min fina nya Nikon d5000. Så detta kommer att utvecklas mer till en bildblogg med foton från mitt liv och skapande. Här kommer lite bilder från frostbrunnsdalen.
Äh bilderna kommer imån ....nu måste jag åka hem till kära gävle igen och jobba på Jägerbaren....skååål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0