Pissiministern

Idag tänkte jag ge mig på att skriva lite igen , Har ju klarat av vårat stora lekplatsprojekt och det gick galant , så bra att jag hamnade med i ett uppslag i engelska tidningen MIX, ett STORT  designmagasin och jag känner mig lite stolt, får man göra det i sverige .... eller blev jag en uppblåst jävel som tror jag kan allt helt plötsligt nu, nä men så är inte fallet , bara lite lycklig över att det går bra.
Jag läser 15 EXTRA hp utöver mitt vanliga program på 30 hp på skolan så jag har fullt upp, sen har jag ju barn, silversmide och träningen som ska hinnas med ibland oxå.
Kan bli lite smått trött på kommentarer som att jag har dåliga ursäkter för att smita undan tex lektionen lite tidigare, va fan jag trodde jag gjorde saker för min egen skull, kanske vill jag hinna vara bara jag emellanåt , stanna upp lyssna på min kropp och mitt hjärta, jag är inte en superwoman.

Så jag tänker smita från fler träningar , seminarium och kanske en helkväll med dig för detta är faktiskt  mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0