Nerver av stål

Det är väl nåt som jag inte har .....
Har precis skrivit klart mitt PM om målerihelgen som va för ngr v. sen nu sitter jag har i soffan kklarvaken, uttråkad och nervös.
Nervös för att jag igår bestämde mig för att gå en match i thaiboxning i dec . stressad över allt som ska hinnas med inklusive ganska hård träning och så har jag 2 kg att gå ner så jag kommer svälta ...nä då men det blir då inte onyttigheter på 3 v nu. punkt.
Bara jag hinner få mitt tävlingskort i tid så kommer det bli skoj , för skoj ska jag se till att ha, jag kan ju bara bli en erfarenhet rikare vare sig jag vinner eller förlorar och svimmar jag inte innan matchen så har jag besegrat mig själv ....det i sig är att vinna!
Nu ska jag snart krypa till kojs, med en desinghistoriabok om jag inte somnar i soffan framför ngn värdelös tvserie som går nu vid 00.59.
Sugen på glassen som ligger i frysen och fryser och bara ropar efter mig att jag ska äta upp dem ....alla på en ggn men de får vänta, precis som ni på mitt nästa inlägg.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0