Ok

Jag är tillbaka, gjorde ett försök att blogga på en annan sida men eftersom jag måste pilla på allt och ställa in massa roligt så hade jag ställt in det så jag skrev på hindu......eftersom alla mina vänner kan flytande hindu..... i a f så får jag inte bort det så jag får snällt skriva vidare på denna sida då.
Om någon frivillig vill hjälpa mig designa om denna trista design?
Nu är det bara ngr dar kvar i skolan och designprovet ska in fredag 00.00. Tur att vi ska ha fest på fredag , fira att ett år är klart och 2 år kvar bara .

Igår hade vi samtal med 2 av våra lärare och jag fick höra mycket snälla och fina saker om mig själv , som att jag är en artist, konstnär, rolig ,känslig och en tillgång.....det va riktigt skönt att höra , blev super duper glad och levde på detta några timmar med ett leende inombords.
Idag känns det tvärtom , solen är borta och jag har sovit skit, behöver bara någon som kramar mig....allt självförtroende som jag fick igår är som bortblåst men jag ska sitta och tänka positivt hela dagen så kommer det kännas bra snart.
Ska kika i min fantastiska bok jag fick av David efter sin englandsresa, den är helt underbar och man blir glad av den, En  bok jag kommer att vårda ömt och vara mycket rädd om .

Little people in the city av Will Self.....klockren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0