letar vidare

Jag letar ständig varje dag efter mina nycklar som på något vis aldrig ligger på samma plats, likaså letar jag lika febrilt efter min internetdosa en gång i månaden när mina pengar som jag nyss fått in på kontot ska ryckas ifrån mig.....har samma separationsångest varje månad.
Varför kan jag inte vara lite organiserad ibland, i skolan är det min bänk som är överfylld med papper , pennor och målarfär medans de andra har sitt prydligt i sina lådor....

Hur som helst är jag i a f så gott som klar med designprovet och ni ska få se min blyertsteckning och min lådbil, ja ja så blev det, nu ska jag tvätta och dra ner och banka skiten ur mig på thaiträningen....skål.
och så målningen jag och Elliot gjorde på hans vägg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0