tenta

Imorgon har jag tenta i mekanik å hållfasthetslära...
he he de där lektionerna jag skrev om förr och skolkade ifrån, så det ska bli riktigt spännande att gå dit och se ut som ett frågetecken.
Tänkte i a f sätta mig nu efter träningen och läsa vad det innehåller, så jag kanske kan få 1 - eller kanske t o m 2 rätt på detta prov.
fy.
Jag vet, jag kommer få göra det nån gång men just nu känns det bättre att göra om den igen,... sen.....

Jag skakar som ett asplöv i handen nu när jag skriver, det va ju ett tag sen jag tränade så min stackars hand e rejält uppskrämd verkar det som .

ska ta tag i mekaniken nu så jag inte dra ut på det mer

U=R \cdot I eller omformulerat som I=\frac{U}{R} eller R=\frac{U}{I}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0