Onsdagsnatten




Då sitter man här igen då och nämnas bör att det är andra ggn jag skriver detta idag eftersom den här sidan e helt koko.

Utan tv och utan telefon vad gör man då?
ja man ritar grodor, ja inte såna där slemmiga bruna träskpaddor som lever i sverige utan nu menar jag regnskogspaddor i fina färger, faschineras lite av hur fula de egentligen är men samtidigt så roliga att måla. Små slemmiga saker som har ögon stora ,som om vi skulle ha fotbollar som ögon eller större ha ha ...
Jag började i a f skissa på en gröngroda, ja den får heta så nu, och det ena ledde till det andra så till slut hade jag faktiskt tagit fram akrylfärgerna och börjat måla. Den blev dock inte klar, men det kan jag ju fixa imån ,

Ska försköka gå upp i tid imån , har lyckats vänt på dygnet nu när jag varit isolerad från verkligheten i en v. sover till 14 och lägger mig vid 4 på morgonen hmmm inte bra.....får man inte göra ommpapa....
Satt och kollade på hur mycket jag kan träna sen när jag blir bra och kom fram till detta: dubbla pass thai på måndagar o ons, lördag sparring,söndag familjeträningen, tis o tors kata.....fast när jag fick se davids blick när jag berättade detta insåg jag bara att jag är väldigt sugen att träna och grymt frustrerad över att sitta still. Så vi får se hur det går med de planerna :)

nu ska jag göra mitt andra försök att lägga till en bild och försvinner allt igen får ni aldrig läsa detta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0