mobiler

jaha då va det dax igen då.
min mobil e död .
den e helt svart
det va för sent för hjärt o lungräddning och nu har jag beställt en ny rosa sony som jag hoppas vill leva ett tag med mig.

snyft.

Jag är fortfarande sjuk, hostar och fräser och hör ingenting för jag har lock för båda öronen, vill inte vara sjuk längre.
Fick sitta hemma igår å trösta mig med glass i soffan när david körde thai, hur kul e det!!!
Körde ett hemma yoga pass för att stilla mitt träningsbehov lite men det funkade inte så bra.
jag vill vara frisk nu!!!!!!

och inte nog med det.......klag klag.....våran tv har oxå gått och dött, tvärsvart, oresonliga gamla tv. men jag har min tv i förrådet så vi får väl ta o bära upp den när vi fått ner det gamla åbäket från lgh. Den är inte alls klumpig..................
inte alls.......................................

Kommentarer
Postat av: David Lehnberg

....bara lika klumpig som en stenbummling från helvetet!

2009-01-06 @ 21:03:27
URL: http://davidlehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0