Mad Donnas

Igår kväll träffades vi äntligen allihopa i Mad Donnas (Jag,Eva o Lotta)och sjöng halsarna av oss till elvis, madonna, mm mm i singstar. Vi kom också på låttexter , grymma sådana...vi började också filma till våran dokumentär the beginning om bandet. Hur seriösa är vi inte.
Ngr öl gick oxå ner men det va rätt segt , så jag kom inte ner på stan förrens vid 1.30. , men det styrde kajta o henrik upp med en efterfest. Hade dock inte så kul så jag drog hem o sov , vilket kan behövas ibland.

Idag kom Elliot hem igen , han skulle egentligen sova hos mormor men längtade väl hem så han kom idag . Vi har ätit ostbollar och chips och kollat på höjdarrullen Wall E....jag skämtar inte det e en riktigt bra film!





Imorgon ska vi åka och bowla på Villes kalas i sätra, ska bli kul att se då det blir första ggn för Elliot.

nu ska jag vräka i mig mer chips så det blir ännu jobbigare att komma tillbaka i träningsform efter jul o sjukdom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0