Lets dance

VOI VOI vilket siiit program alltså, hur kan de få hela fredagskvällen ? Totalt fullkomligt helt meningslöst att titta på, what liksom...sitta å kolla på blondin bella när hon lär sig dansa eller ännu värre nån fet 64 årig tant i tajt bajsbrun klänning där allt väller över och det är det enda man kan koncentrera sig på.
Ja jag vet jag MÅSTE inte ha den kanalen på men nu e det så att vi har inte fler än 6 kanaler å alla visade skit kl 21 en fredag!!!!

Har dock inte suttit och stirrat mig blind på burken , nej då , jag har suttit i flera timmar och photoshoppat, mitt nya favvotidsfördriv, så kul.
Vi ska göra en parafras på Imperiets " blå himlens blues" och jag har gjort en 20 olika ia f och är nog inte klar än men tänkte visa ett smakprov på vägen.

Hade tänkt att jag skulle göra de små perfekta barbiedockorna lite mer "normala! ;)
Här är ett smakprov , varsågoda.


nä nä det fick ni inte för det funkar inte just nu...ovanligt.... försöker senare, och nån linda åkte ur lets dance

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Elisabeth Höglund äger!! ;)

2009-01-19 @ 12:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0