latmask

Ja ju mindre man har att göra desto latare blir man .....och rastlös.
Idag åkte jag till skolan och va där hela dagen fram till 17.30 fast jag inte behövde, jag målade och träffade fler rastlösa själar, sara , anders, martin, och viktor kom och sysselsatte sig i ett par timmar.
Vi har faktiskt ruskigt lite i skolan för tillfället, ska väl inte klaga men snart får vi väl göra allt på en ggn i s t .

V 7 har jag helt ledigt då alla andra på skolan inklusive lärare drar på en fyllekryss till helsinkii, undrar hur många som inte kommer se varandra i ögonen på ngr v . efter det........:)

Efter skolan drog jag iväg till gymmet o sprang på bandet ett tag tränade rygg mage o insida/utsida lår.
Missar ju tyvärr varje måndagsträning men vad gör man inte för att man ska lyckas med designprovet som kommer i 2:an.

Här är tavlan jag började på idag....




Kommentarer
Postat av: Eee-vaaa

Liten Kersti! Jag ska ringa dig! Det är så struligt allting jämt för mig och saker som krockar. Ska vi inte ta en fika??? Hör av mig. Hur länge är du uppe på kvällarna? Alltså hur sent kan man ringa/messa? Vi hörs av iaf!

Kräm och piss pass puss!

2009-01-29 @ 00:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0