drömmar

Inatt drömde jag nåt helt galet, jag drömde att jag höll på att rädda varlden mot gröna slemklumpar som skulle kläckas om de kom ut i solljus, det fanns i ett hus och jag letade hittade och slängde in dem i ett valv som solen inte skulle komma in i, hela tiden ringde mina klasskompisar och störde mig, skulle fråga hur jag haft det på julen os v , väldigt frustrerande.
ia f så fanns där ett rum jag inte kunde öppna för solen hade kläckt utomjordingarna redan där så jag gick därifrån och hoppades att ingen skulle hinna eller öppna detta rum
.......scary...
Värsta skräckfilmen, ja sånna brukar ju inte ha en bättre story än min så jag kanske ska försöka sälja den he he.

Nu ska jag iväg till skolan,
ja jag sket i tentan igår....hoppade av den kursen och läser in poängen på extrakurser....känns bättre så, jag va inte ensam om detta beslut.
Men nu ska vi ha photoshop och det ser jag fram emot att lära mig, grymt sa grisen

kram

Kommentarer
Postat av: David

undrar var Freud skulle sagt om detta...

2009-01-22 @ 02:50:44
URL: http://davidlehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0