TNT....

...I`m dynamite
   
    i varjefall en gång i månaden känns det som .
Jag vill egentligen inte erkänna det faktum att jag är en hormonstint gris just nu, men ok , jag e väl inte den enda kvinna som känner så här.

Så nu tänker jag sitta här och sura ett tag, kanske gråta lite för det e så synd om mig.....men om 5 minuter så skrattar jag nog igen, för att på nytt bli arg....ehhh...man e inte alls instabil. Herre gud.
borde kanske skaffa piller men jag tycker att det räcker att jag pular i mig östrogen 20 dagar i månaden. det får räcka.
Så min sambo får förlåta mig och stå ut i några dagar tills jag blir ia f lite labil...

 ;) ha ha , snyft, bomber och granater...


..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0