skräckisar

Igår låg jag å degade i soffan o kollade på 2 st skräckisar, det jag vill komma till e detta om ni är med i en skräckfilm gör inte så här......

1. Om din vännina saknas , gå inte tillbaka till det ruskiga huset hon försvann i utan ring polisen

2. Skicka inte in din pojkvän heller.......

3.Ladda mobilen och ta med den

4.Se till så bilen funkar

5.Om du gömt dig o de går förbi.....gå inte efter ......gå åt andra hållet.....ehhhh

6.Får de tag i dig å du lyckas slå dig fri med din skiftnyckel......slå ihjäl honom. nu.

7.Om du ändå trilskas med att bli jagad i en fin trollskog så spring då för i helvete, stanna inte å be till gud i en bäck å sätt dig för fn inte å kissa i den heller .....om du nu inte kan hålla dig ....göm dig först!!!!

8.Reta inte den där psykungen som pinar smådjur i mellanstadiet

ja så här kan jag hålla på ett tag till men min lunchrast e slut,
som ni säkert förstår så får dessa filmer inte så högt betyg av mig, fx, de får en chans att skriva om den.....





Kommentarer
Postat av: David

...eller stanna inte och hångla med den som vill döda dig.

2009-02-05 @ 18:25:02
URL: http://davidlehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0