skola skola skola

Ja , nu smällde det till rejält i skolan , allt på en ggn och lite till. Hela helgen är jag upptagen med att måla modeller mm, igår började vi måla efter en heldag med design o produktutveckling ......stilleben .....hua , citroner och äpplen , känns som man gjort det förr .
men hon la ut engelsk konfekt oxå och där ställde jag mig snabbt. Ville inte riktigt hålla mig till det strikta ,perfekta och fina igår så det blev så här :/


På D&P fick vi uppgiften att ta reda på hur en gourmand lever ,äter och uppfattas, lyckat med mat då jag kan laga typ makaroner om jag har tur.... men det blir ändå skoj, vi ska intervjua de 2 tjejer som har shaflors skafferi på stan och se vad de har att säga.
Visste ni att Jan stenbecks potatismos bestod av  ; grädde, äggula, ngr potatisar och kaviar.... yääääck... inte undra på att han åt ihjäl sig med dom matvanorna.

Nu ska jag snart till skolan igen, sen blir det direkt till thaiträningen för lite sparring :) och sen avslutas kvällen med releasefest för twiggy frostbite på spegeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0