jag har inte slutat blogga.....

.....bara tagit en break.


Jag har bara inte riktigt tid eller lust att sitta framför datorn varje dag så då gör jag det inte heller helt enkelt.
Har som vanligt gått i skolan , festat , varit med Elliot och tränat. En helt vanlig vecka/helg i mitt liv alltså.
Med ett undantag, på lördagen bjöd min sambo på taxi från oss ner på los sombreros , mat och dryck, vilket va väldigt uppskattat av mig :). Det kan vi göra om varje dag ;)....när vi blir rika och har hur mycket tid som helst i a f....
Efter det gick vi till absint och småpratade och senare anslöt elin o a-k o philip oxå. Nice place för att sitta och prata.


Igår åkte jag till skolan till 13.15 och hade limpresentation så nu kan ni få veta hur man gör kaseinlim.....
man blandat kasein , som e ett mjölkprotein, med varmt vatten och hjortronsalt och vipps så har du ett bra trälim.
Ut å limma.
Hur trist som helst att lyssna på i ngr timmar men nyttigt för framtida grejor som ska snickras.
Efter det började rita o gestalta kursen kl 17 som vi har med konstnären Per Kock, vi skissar och snackar skit med ett mycket trevligt och humorfyllt gäng.
Fick skjuts av Sara , bråttom bråttom, till söders fight gym för att prova på deras thai som börjar direkt efter min kurs....det va lite nervöst att gå in å köra thai utan någon att hålla handen så att säga.
Fick köra med 2 tjejer så det kändes bra, inga skador skedda denna ggn heller. ska försöka gå där när jag kan på måndagar eftersom jag missar mån träningen på hälostudion.
nån som e på ? ring mig :).

På fredag ska vi på möbelmässan i sthlm och det ska bli intressant, 3 orna på design o trä ställer ut där.
Efter det va det väl meningen att vi ska ut o festa men jag åker å hämtar elliot i s t för jag o David är bjudna till Tobbe Carro (våra tränare) på lördagen och innan det ska vi som vanligt sparras. MIn käresta har för andra ggn på typ 6 månader spräckt trummhinnan.....voi voi ....så han får köra lugnt nu tycker jag.
Vi va förresten ner å körde styrka idag plus att jag sprang 3 km , räcker bra som uppvärmning, fick därför skit ont i foten igen eftersom glaset inte kommit ut ur foten än , och nej jag menar inte att jag har ett helt glas i foten ....bara en liten liten minibit som trivs där.

Nu ska jag till time och köpa nåt gott för det e jag värd idag ;)






Kommentarer
Postat av: Hallonröv

en fika? det är på tiden..kraaam

2009-02-05 @ 08:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0