glas e fint men inte i foten




Som de flesta nu vet har jag haft en glasbit i foten de senaste 3 - 4 v och som ni kan tänka er så har det varit ganske smärtsamt särskilt när jag tränat eller sprungit på gymmet,
de senaste dagarna har det bara blivit värre o värre o VÄRRE.....
och imorse när jag klev upp hade jag skitont, jag bestämde mig för att operera mig själv, fram med skalpell och pincett, näääe men pincett och ett varmt fotbad så skulle det nog funka.
Efter att min fot simmat omkring i en gammal pepparkaksburk fick den komma upp och lägga sig över mitt andra ben, jag kunde ganska snabbt känna att det satt nåt där...men min tå ryckte till varje gång jag försökt få ut den och eftersom jag satt ganska illa va jag tvungen att kapa den jla tån.....he he....näe då efter 15 minuters pillande o bråkande med min tå så fick jag grepp om den lille jln och drog sakta ut en 5 mm lång glasbit, kanske inte så mycket att skryta över men gå i ngr v. ni så får ni känna hur det känns efter ett tag :)
Men nu e den äntligen ute ur min fot!!!!!!
jag kan gå normalt igen hurra!!!!!
Så nu ska jag fira med att springa extra långt imån bitti på parkbadet o sen lägga mig i bubbelpoolen innan jag hämtar elliot och har en lugn myskväll imån...
Ikväll ska jag tvätta lite till, städa lite till och vänta på karln som är och repar eftersom de ska till england o spela med

The deer tracks nästa v.

Deras skiva ska släppas där inom kort , om den inte redan är det...:/
När han kommer ska vi kolla på lost!!!!


Lyckospark i rumpan, utan glas i foten!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0