fredag den 13

Idag har jag inte haft nå otur alls ...än.
Har varit på parkbadet och tränat sprungit på löpband i intervaller och armar sedan ett skönt bad i bubbelpoolen , underbart.
Efter det gick jag och hälsade på min mormor som bor i sandviken, hon gjorde lunch till oss, potatis och wokgrönsaker  och efteråtten bestod av fruktsallad o grädde, det satt fint. På väg till bussen sprang jag in och sa hej till Bella som jobbar på inspiration, ett snabbt besök eftersom jag skulle till forsbacka och hämta elliot i skolan.
Men nu är jag äntligen hemma , trött men mätt.

Nu ska jag kolla på nån tysk film och snarka lite.........ikväll ska vi äta popcorn och mysa bara. Ska ju upp och sparras imån.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0