bubbel

Jävla idiot blogg , inte undra på att jag skriver så sällan när jag får skriva det 2 ggr jämt, suck


 


Igår va jag och Elliot och badade bubbelpool ,forsen och rutchkanor på parkbadet i sandviken, det va näsan bara vi där så vi hade gott om plast.
Efter det åkte vi till mamma i forsbacka och åt mat och Elliot ville sova över där så jag stannande och nattade han innan jag åkte hemåt.
Hemmma kollade jag på 2 filmer he he eller en och en halv eftersom jag somnade....
Det första va hyfsat bra , changeling , men efter 17 scener med en gråtande angelina så började vi skratta, det blev lite fööööör mycket tårar, det e ju det enda kvinnan gör i filmen, tänk va deprimerad hon lär vara efter ett år av inspelning och bara gråtande .....hua.


Jag är ledig i veckan men vet inte hur jag ska fördriva tiden så jag sätter väl på en film, jag e ju pank som en kyrkråtta oxå så nåt annat kan jag inte göra även om jag ville.
ikväll ska jag ner på thaiboxningen i a f , det blir lite sparring och mitt tandskydd e borta ...aj aj ....hoppas ingen tand ryker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0