vitkålssnacks

Matchvikt check,
men drömmarna inatt bestod av flottig pizza , pasta och choklad. Choklad är det första jag ska äta efter invigningen imån. sen Pasta i mängder, Hoppas magen håller så jag inte skiter på mig på matchen nu bara ha haha ha ....vore ju lyckat.
Jag är trött och snurrig i huvudet men förväntansfull , hur det än går kommer det vara en once in a lifetime grej....(thiaboxning-check) Jag kommer få adrenalin redan vid arlandaskylten och det kommer hålla i sig i många timmar.
Efter alla slag och sparkar som ska utdelas mot min stackars kropp ska jag fan bara äta, äta, äta.....kanske blir det någon öl också men i ärlighetens namn är jag inte alls pepp på öl utgång och fulla människor, för jag i känner mig ändå så jla bakis med min yrsel.
Vitkålen va min snacks igår så ni förstår.......

break a leg to me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0