strandtroll

Jag gör nog inte så mycket mer än att plugga känns det som nu, men ikväll ska jag dra med min syster som e från norrköping till thaiboxningen , ska bli kul att se :)
Just nu sitter jag inne i soffan , och pluggar , solen lyser ute men jag har ont i huvvet så jag håller mig inne en stund till.
Strandtrollet ska väl ut och sola sin bleka hy så ni slipper bländas i sommar , tänk när man stiger ut på stranden första ggn för i år vad benen fullkommligt lyser. mmmm underbart.

Har fyllt år i helgen och haft skulptering, riktigt kul men missade doch söndagens gipsning, hmmm undrar varör , kanske för att jag drack alldeles för mycket vin,,,,

skål för strandtrollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0