nu är påsken över

Har haft en bra påsk  mycket godis och mat och träffat både syster och svärmor. Men nu längtar jag faktiskt till skolan , knäppt va.
Först klagar man på att man aldrig e ledig men sen när jag är det så har jag tråkigt och vill bara tillbaka till skolan, prata med mina goa klasskamrater och gnälla lite inför kommande tentor och prov.

idag har jag börjat måla lite , det e skönt att ha grejorna hemma i s  t för i ateljen  känner mig så ensam där uppe så jag tycker det e bättre att vara hemma  så kan jag gå och kladda lite på tavlan när jag vill.

Statyetten ska jag göra klar i v. så jag vet om den blir bra eller om jag måste göra en ny, den kommer upp efter innlämningen här .likaså det andra prylarna.
På onsdag - fredag ska jag jobba på korsnäs så jag kanske kan få lite tid över att svetsa ihop stommen där då , hoppas på ett lugnt stopp alltså.

Nu e det dax att städa lite till ,,,,,,om jag orkar ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0