ny look

Halloj gott folk.

Jaha nu sitter jag och skriver i en sån här blogg som jag de senaste åren varit väldigt skeptisk till, men jag kan ju göra ett försök att skriva lite .
Jag pluggar just nu på högskolan och idag skolkar jag rakt av. Har perspektivlära med en helt totalt värdelös lärare, sista lektionen idag och jag har ingen lust att sitta och lyssna på hennes babbel som inte ger mig nåt förutom förvirring.
Bättre att kolla på internet och försöka lära mig själv. Gjorde i a f klart tentan så jag får ju betyg  ;)

Har ett väldigt träningssug i kroppen då jag inte kunnat träna i v pga av ett missöde, men på måndag .....då jlar ska jag in å slåss .....


en käll på pubben med lånad hatt och glasögon

Kommentarer
Postat av: David Lehnberg

tjusigt.

2008-12-01 @ 02:38:37
URL: http://davidlehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0