SKOLK IGEN

Jaha då åkte jag iväg till skolan vid 7.30 och skissade olika former, vilket är mycket roligare än vad det låter.
Vi höll på med det till lunch och efter lunchen så gick jag inte upp från verkstaden utan fortsatte med min leksak. Grejen e att vi hade mekanik och hållfasthetslära idag . fyyyyy vad detta e svårt och ointressant, så jag och flera i min klass strejkade idag helt enkelt. eller skolkade...igen.
 Kanske ska förklara vad det innebär.....matte matte och jätte svår matte, du måste ha läst matte Dför att överhuvudtaget hänga med liiiiite, ska säga att jag läste matte B för 13 år sen och inte kommer ihåg ett jouta.

Har sedan varit och tränat thai och vi körde på med sparring idag, hade hjälmarna på vilket e ganska skönt när någon får in en krok då man helt tappat garden. Längtar till lördag då vi ska köra igen jiiiihooo.
Bilden nedan e från mma galan i sthlm i höstas.

imån drar jag till mora för att sova på hotell och på fredagen gå på tomteland med elliot så, tjo och ha det till lördag, gör ingenting jag inte skulle göra ..... ;)

mma i sthlmskiss i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0