Sankta Lucia




Stackarn som de petade ur ögonen på innan de brände henne på bål, hon lever i a f kvar än idag i traditioner.
Min Lucia kanske inte va som den brukar.
Började dagen med sparring och magträning, gick sen en runda på stan och hem för att göra i ordning veg korv stroganoff, mumsigt.
Försökte vila en stund men det va lönlöst så jag gick upp och spelade madagaskar med elliot.
Ska sedan iväg vid niotiden då mamma kommer och hämtar Elliot för då ska jag till eva
Blir öl i s f för vin , och sen ska vi väl ut på volym för att hälsa på david....ännu en av hans klubbar.
Det lät väl som en bra dag ?

skål.

.                                                                                                                                 Jag och Tobbe ( min tränare).      David och Tobbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0