pepparkaks tävling

HOhOhO

Julen närmar sig och jag har hunnit köpa en hel julklapp.....
Låg med huvudvärk hela dagen igår, undrar varför?!!!
 Jag fick inte så mycket gjort då som sagt men hittade på en kul fighting serie, fight girls, finns ju ngr fightserier med killar i men tycker på nåt sätt att det är skoj att se tjejer slåss då jag själv e en sån ;)

 Lördagen va super kul,
hemma hos Eva först och sen ner på volym, väl hemma utanför porten gjorde jag några fina snöänglar
i tights och klänning ,

moget.
 Men vem fn vill vara mogen då :)

Imorgon ska här bakas fina pepparkakshus, vi har en tävling i skolan på onsdag och vi tänker vinna!!!
Efter glögg och pepparkakor blir det fest med 1 ,2, 3 orna på design o träteknik, har även tackar ja till en release fest på konserthuset så jag kommer gå dit sen. Onsdagsvällen fullspäckad med andra ord.

Idag har jag hämtat elliot och varit på köpis å stor handlat, sen åkte vi bara hem å slängde in maten för att dra ner på thaiträningen, superkul som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag DIGGAR fight girls! jag har hemskt svårt för att se karlar slå på varann.. men däremot tjejer tycker jag är jätteroligt. Tycker det är mkt grymmare! Aaaaaight?! :) kram gumman min!!

2008-12-15 @ 21:46:42
URL: http://isabellsundell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0