mysfredag



Då va jag hemma i trygga gävle igen efter ett snöigt och kallt tomteland som va jättemysigt och säkert jättespännande för en 6 åring, med häxor ,troll och tomtar,
kung bore kom och tog farväl med fyrverkerier innan stängning.
Helt klart värt det om ni har barn i åldern 5 - 10 år.

Kom hem vid 19 och tog en dusch i väntan på att Bella skulle komma hit och svulla med pizza ,chip och godis, mums, imån ska jag träna bort allt :)
Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och det va jätte skoj att se henne igen, hoppas det inte dröjer flera månader igen tills nästa ggn bara.
Vima ,våran katt ,låg i hennes knä och försökte charma henne att stanna ett tag till vilket funkade en liten stund, bra jobbat Vima.

Nu är jag så trött så ögonen går i kors snart, imån ska jag soooova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0