jul jul jul

jaha då va det jul igen,
har inte brytt mig om att skriva nåt på ngr dar för jag har varken hunnit eller orkat, den senaste v har jag sovit illa. I natt vaknade jag vid 4 och gick upp och satte på gökboet,,, hade sällskap med david som inte heller kunde sova.
Vi drog fram lite ost o kex och smaskade på under tiden. Ganska mysigt om man har sällskap.
Vid sjutiden somnade jag igen och sov till lunch men jag e dö trött just nu i a f.

Tomten har flygit förbi med renarna här ikväll o tappat ett paket som Elliot fick gå ut och leta på, det va ett skatespel så nu kommer jag inte få kontakt med honom på ett tag. :)
Få se om man varit snäll så tomten kommer med fler paket?!!



Morgondagen kommer jag spendera med Elliot på fm och David med släkt på em. Så

GOD JUL PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0