idol avslutat

Sådär ja grattis kevin till vinsten,
satt och kollade på idol med elliot och mamma ikväll. Har inte så mycket mer ikväll att berätta trist nog ,
har gjort ngr fler lpskålar,
och bränt fingrarna och slagit i handen 2 ggr i fläktplåten när jag rykt undan den men det va det värt.
Få se om jag åker till skolan imån och bygger en ställning till min ena ide.

David är och kör klubb ikväll så jag ska sätta mig och sjunga lite , för imån är det bestämt ( för 3 e ggn ) att vi ska träffas och" repa" dricka vin och garva åt hur det låter. Lotta kunde inte vara med så det blir bara jag o eva men det blir nog jätte bra ändå ;)


kram å god natt

Kommentarer
Postat av: David Lehnberg

lykka till! :)

2008-12-13 @ 07:26:43
URL: http://davidlehnberg.blogg.se/
Postat av: Arandur

Trevligt :)

Besök gärna min blogg

2008-12-13 @ 08:14:14
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0