förkyld





Näsan är röd och rinner som ett vattenfall och imån e sista dagen på året.
Har spenderat de sista dagarna med min syster och hennes barn + elliot såklart, vi har badat ute i tunnan som min mor har stående på gården, riktigt mysigt....och sen har vi bara umgåtts som man ska göra.
Träffade min styvkusin johan igår, han har gått och blivit militärpilot och vuxit upp . Sist jag såg honom spydde jag galla över Lennart (hans morbror ,min mammas gubbe)på nån krog, men det va ungefär 7 år sedan sist så det har han nog glömt....eller inte....
Men det va kul att höra vad han sysslade med nu i a f .

Gott nytt år till er alla och sup inte ihjäl er nu ...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0