Festprissenatta

Igår va jag som sagt på teo boleros releasefest med på konserthuset och lyssnade på adora eye och teo bolero, efter det gick vi till skolans julfest som tråkigt nog va ganska lamt .
Jag, Max och Anders gick vidare på kobra och där va många från konserthuset .
Jag och David gick vidare med teo bolero gänget på efterfest i deras studio. Kom väl hem vid 5.30 och däckade.
Hade jätte skoj hela kvällen / natten.
Har dock jäkligt ont i skallen när jag rör mig då jag brottades med en tjej på skoj och råkade ramla rakt in i dörrkarmen, kanske en mindre hjärnskakning, detta är ingen bakfylle huvudvärk jag lovar.


Ni kanske kan räkna ut att det inte har hänt så mycket idag, :)
Nu ska jag bara softa i soffan .







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0