att älska

Att det ska vara så jla svårt att säga till ngn att man älskar den människan
att det är ett sån jla krystat ord att man  inte kan säga det till vänner och bekanta hur som helst utan att folk blir stött.....
trodde det va ett vackert ord
som menade att man tycker om ngn väldigt väldigt mycket
men jag hade fel
det betyder såååå mycket mer tydligen
man får inte säga jag älskar dig
det e patetiskt
säg att du hatar mig så du kanske känner mer än bara tycker om
hellre det än
jag tycker om dig
och hela världen
fan va speciell jag känner mig
ska vi ligga nu?

men fan
säger man att man hatar ngn då blir det liv  i luckan,
shit va fan
älska mig .
allihopa.

och säg det till mig

Att kladda och ta på folk är helt acceptabelt

utan kärlek

som sex

knulla får man göra hit och dit och villkorslöst
det ska man ju bara vara stolt för
ju fler detso bättre men status är det
nu även för kvinnor
va fint
härligt
sjukdomarna sprider sig
och inge döttsstraff för anders eklund

slampor

men säg fan inte att du älskar nån
det kan smitta
världen kan bli bättre och människor lite lyckliga
akta dig
det e ett farligt ord
jag lovar
kanske hugger det av dig tungan om du råkar säga det

och tänk
tänk
om du säger det till fel person
shit
det e ju döden
dödsstraff direkt ?

att älska betyder för mig

ingenting

inte längre
för då skulle det betyda att ingen älskar mig



ordet har fått för stora proportioner
det va kul att älska
men det ska fn inte va så jla Big Deal

Jag älskar er

och jag dog inte när jag skrev det
men kanke blir jag överkörd av en buss nu när jag ska hämta pizza
det vore väl ironiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0