1 a dec

Sätter mig vid datorn efter att ha städat o fejat hemma och upptäcker att det är alldelens mörkt ute, vart tog dagen vägen?
Fast morgonen va mysig med god frukost och filmmys med sambon, om ngr timmar ska jag ner och träna thai igen ska bli skönt efter en hård och lång helg.
Fredagen började på mc gills med lasse ,linnea och magnus, jag och magnus gick vidare till friday im in love på hang loose , en av davids klubbar som hade premiär. Där va det full fart så jag va ganska sliten när jag åkte till högbo för att blåsa glas kl 10 på lördagmorgon.
Sen fortsatte lördagen med släktträff och den årliga kranstillverkningen hos min mor, kul att träffa alla igen, det blir inte så ofta vi samlas då vi e utspridda i hela sverige. Fick skjuts i till stan för att träffa david och dricka ngr öl med honom innan vi gick på musikhuset där det va antirasist "gala" med många bra band. Jag säger bara ; det blev en lååång natt.


Sitter å lyssnar på Lisa Miskovsky 20th of december madison avenue ,det närmaste julsång som kommer in i våran lgh....fast i år jag faktiskt julpyntat med julslingor i fönstren och en vit jul duk.
Granen kommer sen :)

Få se om det blir något rep i v. med lotta och eva och ngr flaskor vin, skulle i a f vara super kul....kanske kan Kurbits Satana äntligen startas upp på allvar denna ggn...hihi. Lotta hade förresten hittat ännu en glasglob med blomma i som hon köpt till mig, mycket snällt , dom e så fina !!!!
JULMYS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0